28 Mar 2011

KenanganKu Di keDah:))

   "Mai ceh mai kiter ke Negeri kedah"...hihih...jeng!jeng!kedah bukan tempat lahirku tp tempat praktikalku di Majlis Daerah Sik...tentu korang heran kan tinggal kt ipoh tapi jauh nun di kedah praktikal...ahak!!adr masalah teknikal skit ms mohon praktikal tp x per la jnji adr tmpt praktikal n the important thing i dpt pengalaman duk di negeri orang...n duk di rumah org...hihihi...saper lagi kalo x my kembar siam nurul wahidah...thank u very much!!...hhihi..Sronok lak duk di negeri org...wlu jauh merantau tetapi rs rindu di kampung halaman sudah la tntu...dah la 6 bulan duk snr...nk blk pun kos lak x brp nk adr...phm2 jer la...sepanjang aku duk snr...merupakan kenangan manis bgi aku...why??dpt g mndi sungai....dpt g jln2...demam la...batuk la...hahah nmpk sgt mnja x leh jauh ngan mak  hihih...tp bkn sbb itu OK! nie mybe cuaca kt snr kot terlalu pns...


   Mula2 dtg kedah agak penin gak la dgr diorg ckp kedah laju sgt...x dpt nk pickup...hahha...tmbah lagi nk praktikal knr terang byk kli kot kalo nk srh aku wat kje...bgi phm btl2...mula2 tue agak sukar la...tp alhamdullilah akhir nyer..tamat gak aku praktikal kt snr....n dpt blk ipoh hihih yepi!!....Yani,Amirah...hihi nie la member praktikal gak ngn aku n nurul...sorang dri uitm perlis n sorang lg dri diploma tp x igt kt ner...hihihi...diorg mmg best...tmbh2 lg yani mmg giler2 skit...wat hal dier jer....x der rs malu dh...hihh...diorg mmg baik...aku igt x der la geng lagi selain kitaorg berdua...rp nyer ader lg...knr mrh???dh biaser tue...kalo knr mrh pun wat pekak jer...masih lagi hepi...hihihi...



Nie la Yani and me...hihih...sempat lgi posing...nie time ngah boring2 nie....aper lagi sempat posing2 dlu sblm blk...hihihi

























No comments:

Post a Comment